مطلب

اینجا نه کسی میاد نه کسی میره

مطلب

اینجا نه کسی میاد نه کسی میره

پایان

اگه عاشقت نبودم
پا نمیداد این ترانه
بی خیال بد بیاری
زنده باد این عاشقانه

سلااااااااااااااااااااااام
 این چند وقتا هر روز اینترنتم هر روز عکس آپ میکنم تو آمینوس هر روز ستامبلینگ میکنم ولی وبلاگ ننوشتم جالبه نه ؟ امروز یازده آبان ۸۹ میباشد ساال۸۲ اون وقتا تازه یاهو و وبلاگ نویسی آمده بود ما هم یه مشت جوون پر انرژی ریختیم توی وب جمعیت اندازه الان که نبود خیلی کم بود تازه دایال آپ بود ای دی اس ال اصلا شناخته شده نبود یهو تموم میشد سرعت هم نداشت عکس آوردن که مثل شکستن شاخ فیل بود تازه تلفن هم اشغال میشد همه شاکی میشدن خلاصه اوضاعی بود بعضیها اون موقع آمدن و ول کردن هیشکی اندازه ما چسبو نبود ها بگم . بگذریم من خوبم زندگی میگذره خوبه که آدم غصه ها قبلیش بخونه ببینه تموم شدن بفهمه که غصه ها الانشم تموم میشه .
خیلی دلم یه لپ تاپ میخواد از دسک تاپ خسته شدم و پا درد .
بعضیها کسی رو آدم حساب نمیکنن به ما چه بزار به درد تنهاییشون بسوزن همین بعضیها دلم شکوندن اساسی تازگی گل بودم به حساسیت هم مبطلا شدم زود رنج و حساس به به آدم حض میکنه . دیگه عرضی نیست برمیگردم شب به خیر
نظرات 2 + ارسال نظر
takderakht شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:20 ب.ظ

از این بعد و زاویه شما قابل احترامین.تبریک عرض میکنم.

takderakht شنبه 20 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:29 ب.ظ

منظورم در کامنت بالایی بیش کسوتتیتون بود.
در مورد اینکه دلتو شکوندن حرفی ندارم که اگه طبیب بودم درد خودم دوا میکردم.
در مورد حسساس بودنتم جای نگرانی نیس : انکس که نداند و بداند که نداند لنگان خر خیش به مقصد برساند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد