مطلب

اینجا نه کسی میاد نه کسی میره

مطلب

اینجا نه کسی میاد نه کسی میره

امید

سلام آخیییی حالا حرف بزنیم فکر نکنین من فقط غصه دارم نه ولی هر وقت ناراحتم مینویسم . خفاش سیاه من یاد خدا هستم همیشه انشاالله و همیشه با ترس و امید زندگی میکنم  کسی نمیتونه بر چسب بی خیال خدایی به من بزنه هنوز از مادر زاییده نشده راستش نصف دق دلام از تعصب شدیدمه که آنلاین خیال میکنم اینجا دیگه مهم نیست من زنم یا مرد مهم اینه که حرف بزنم که میزنم مرد میخوام جلو مو بگیره چه خبرها درباره الی به بازار آمد و ابتیاع شد امشب برای بار دوم پس از سینما میبینمش ایشالله جمعه مزخرفی بود که دل بابام و شکستم الکی اونا خیلی کار داشتن منم از بعد از مشکلات زندگیم که خداییش خیلی نبودن خیلی حساس شدم و گریه کردم و بابام دیدن و غصه خوردن و ترسیدن که باز حرفی بزنن من ناراحت بشم که این باز هم دلیل بزرگیه برای دروغ بیشتر گفتن که اقلا کسی نفهمه تو کی ناراحت میشی کی خوشحال ولی تازگی یهو همه به من میگن تو چرا اینجوری شدی چرا ساکتی چرا شاد نیستی میخوام داد بزنم از بس همه گفتین نخند چرت نگو نپر انقدر مهمان دعوت نکن انقدر نرو انقدر نیا چرا با وقار نیستی چرا خانم نیستی منم خواستم همه راضی باشن دوستم بدارن باز هم به قول خفاش از خود خواهیم بود شاید


بگذریم میخوام فوتو شاپ اینستال کنم تا عکسام قشنگتر بشن اینجا که عکسی نزاشتم تا به حال شاید بزارم روزی میخوام این فیلترهای لعنتی رو بشکنم برم فلیکر ولی راهی ندارم فعلا بای


نظرات 1 + ارسال نظر
فائقه جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.faegheh.blogsky.com

نظر سنجی سازمان ملل در مورد درج نوروز در تقویم
بین المللی به عنوان یک روز جهانی تا الان فقط 353هزار نفر ثبت کرده اند،
لطفا" petition زیر را امضا نموده و به دیگر دوستان هم اطلاع دهید قبل از این که این روز به نام افغانستان یا تاجیکستان ثبت شود.
http://www.petitiononline.com/Norouz/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد