مطلب

اینجا نه کسی میاد نه کسی میره

مطلب

اینجا نه کسی میاد نه کسی میره

شب نامه

چی میخواستم بگم ؟ آهان وزن کم کردم . قوی هستم امروز یه وزنه شیرینی پختم .بدون سیگار هم میشه احساس خوبی داشت . زندگی یک کتاب است بخواطر یک ورق باقیش نمیندازم دور .این و رفیقم برام فرستاده خوشحال میشم یکی بیاد اینجا کامنت بده ولی فعلا راضیم . خسته ام از صبح دویدم . وقتی سطح توقعت رسید به ۰ اونوقت راحت میشی . هوا هی گرم و سرد میشه . شارژر موبایلم گم شده ایشالله پیدا شه زودتر . بچه ها گاهی مثل نعمت هستن گاهی مثل امتحان . ازدواج یه هندونه هست که از بیرون نمیفهمی چه جوریه . طرفدار فعالیت شدید هستم تا مرز مرگ بعضیها به من بر چسب انرژی زدن بعضیها هم فکر میکنن بخواطر گلدانهای سبز و ظاهر آراسته و خندان من خوش بختم جالبه نه چقدر آدم سطحی میتونه قضاوت کنه . فعلا بای

نظرات 2 + ارسال نظر
خفاش سیاه دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.blackbat.blogsky.com

اولش فکر می کردم همه زنها یا بهتر بگم خانم ها خیلی انسان اند. اما یه کم بزرگ شدم فهمیدم اونها هم مثل مرد ها هستند. یعنی بینشون خوب هست بد هم هست.
موفق باشید.

نیلوفر دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ب.ظ http://my-home.blogsky.com

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است
خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

موفق باشی...و روزگارت خوش شود ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد