مطلب

اینجا نه کسی میاد نه کسی میره

مطلب

اینجا نه کسی میاد نه کسی میره

صحیح

اصلا فکر نمیکردم کسی به من سر بزنه اینجا البته بیشترش تبلیغاتی بود یه تبلیغ دروغ هم هست که میگه  قبلا هم اینجا آمده بودم آخرشم میخواد تبلیغ کنه. خدا رو شکر به ضرب چماق رفته تو سرم همه اغلب دروغ میگن مگه خلافش ثابت بشه . و تو تو این دنیا تنهایی حتی اگه همسر بچه مادر پدر خواهر و کلی قوم و خویش داشته باشی تو تنهایی و وقتی که مشکلی داری که نمیتونی با کسی در میون بزاری باید تا آخر عمر یدک کشش کنی . البته من کلک میزنم قرص میخورم تا آروم باشم اینجا هم مینویسم هر که خوند پا خودش به من چه هر کی هم نخوند هم پا خودش  مردکه احمق بی شعور نفهم بی محبت خاله زنک الکی خوش رفیق باز دروغات خیلی آبکین منشی آدم الکی به آدم اس ام اس محبت آمیز نمیزنه آدمی که پایبند خانواده نیست هیچ وقت هم تغییر نمیکنه تو احمقی که خیال میکنی منم احمقم و الان هم مثل دفعه پیش که بهم خیانت کردی میبخشمت تا شاید دوباره سر به راه بشی اون ننت بود که میگفت تو مردی هر غلطی کردی هم حقته دلت خواست . من مامانت نیستم به من پول دادن تو رو بکشم .بگو الاغ چرا میخوای مثل قبل دوستت داشته باشم مثل یه دختر بچه همه قصه هام برات تعریف کنم آخرشم بزارم هر کار دلت خواست باهام بکنی مگه مغز خر خوردم اگه به نظرت انقدر احمقم که میدونی نیستم خوش به حالت میتونی برای خودت یه دنیای دروغی بسازی که توش بهت خوش بگذره بای